Tuesday, 09 October 2007

DON'T MESS WITH MOM


Hi julle,

Gewonder waaroor ek moet skryf. Ek is in so effe moedelose depro stadium en wil nie graag 'n klaag posting doen nie. Ek het die mail so 2 jaar terug gekry, en gedink ek deel dit met julle.

DON'T MESS WITH MOM

The childs Comments and Thoughts

My son came home from school one day,
with a smirk upon his face.
He decided he was smart enough,
to put me in my place.

"Guess what I learned in Civics Two,
thats taught by Mr. Wright?
It's all about the laws today,
The 'Children's Bill of Rights'.

It says I need not clean my room,
don't have to cut my hair
No one can tell me what to think,
or speak, or what to wear.

I have freedom from religion,
and regardless what you say,
I don't have to bow my head,
and sure don't have to pray.

I can wear earrings if I want,
and pierce my tongue & nose.
I can read & watch just what I like,
get tattoos from head to toe.

And if you ever spank me,
I'll charge you with a crime.
I'll back up all my charges,
with the marks on my behind.

Don't you ever touch me,
my body's only for my use,
not for your hugs and kisses,
that's just more child abuse.

Don't preach about your morals,
like your Mama did to you.
That's nothing more than mind control,
And it's illegal too!

Mom, I have these children's rights,
so you can't influence me,
or i'll call Children's Services Division,
better known as C.S.D."


Mom's Reply and Thoughts

Of course my first instinct was
to toss him out the door.
But the chance to teach him a lesson
made me think a little more.

I mulled it over carefully,
I couldn't let this go.
A smile crept upon my face,
he's messing with a pro.

Next day I took him shopping
at the local Goodwill Store...
I told him, "Pick out all you want,
there's shirts & pants galore.

I'va called and checked with C.S.D.
who said they didn't care
if I bought you K-Mart shoes
instead of those Nike Airs.

I've cancelled that appointment
to take you driver's test.
The C.S.D. is unconcerned
so i'll decide what's best."

I said "No time to stop and eat,
or pick up stuff to munch.
And tomorrow you can start to learn
to make you own sack lunch.

Just save the raging appetite,
and wait till dinner time.
We're having liver and onions,
a favorite dish of mine."

He asked "Can I please rent a movie,
to watch on my VCR?"
"Sorry, but I sold you TV,
for new tires on my car.

I also rented out you room,
You'll take the couch instead.
The C.S.D. requires
just a roof over your head.

Your clothing won't be trendy now,
I'll choose what we eat.
That allowance that you used to get,
will buy me something neat.

I'm selling off your jet ski,
dirt-bike & roller blades.
Check out the 'Parents Bill of Rights',
It's in effect today!

Hey hot shot, are you crying,
Why are you on your knees?
Are you asking God to help you out,
instead of C.S.D...?"



Liefde groete aan almal (veral die van ons met tieners... :)..)

Sonneblom

8 comments:

Dellie said...

Dis baie oulik! Laat my dink aan 'n baie ou song, ek dink die naam was "No charge", nogal hartseer.

Weet jy iets van Boendoe, Sonnie? Ek het e-mail gestuur maar sy antwoord dit ook nie. Ek hoop sy is OK. Moes dalk die storie met haar seun gaan uitsorteer?

Anonymous said...

Hi Dellie,

Nee ek het ook lanklaas van haar gehoor. Hoop ook sy is okay. En as sy deur is skool toe hoop ek sy foeter daai onnies daar goed op.

Ken nie daai liedjie nie, maar as dit sad is, dan is dit beter ek hoor dit nie vandag nie.....

Groetetjies

Sonneblom

Feetjieland said...

Uitstekend! Maar jy mag maar kla ook, ons sal luister en probeer bemoedig...

Anonymous said...

Hi feetjie,

Jong, jy weet mos maar hoe gaan dit. Ek wil nie rerig kla nie, maar wanneer mens jou eie besigheid bedryf, gaan dinge nie net altyd voor die wind nie. Dis nou as AL die kliente wat jy deur die maand ge-invoice het elkeen sy eie verskoning het om te betaal. En dan boonop alles is dit nog 'pms'tyd. So ek voel maar so bietjie aan die 'af' kant. Maar more skyn die son seker weer nê?

Groetetjies

Sonneblom

Anonymous said...

Hoop jy voel al beter, maatjie! Dis vir my net so erg as mense nie hulle rekeninge betaal nie. En die verskonings! Ai, hoe het ant Stienie altyd gesê? Ek weet ook nie hoekom ek so moet suffer nie!

(((Sonneblom)))

Anonymous said...

Baie oulik!
Ek 'suffer' ook!!!! Ek is nou al oor die depressed stadium en begin elke nou en dan in sulke histeriese-giggel buie uitbars...

Sterkte!

Anonymous said...

Hi Sonstudio,

Ek dink ons moet 'n beweging vir mense met besigheid stres. Dan druk ons 'n kussing voor ons snawels en kyk wie kan die hardste skreeu...hehehe

Dankie Dellie vir die drukkie, ek dit so nodig gehad... ;)Sien ons julle die naweek op battlefield? Hoop so.

Groetetjies
Sonneblom

Lucy said...

Hi Sonneblom,
Nee, jong, ek was vir 'n week van die beskawing afgesny! Die internet het uiteindelik opgepak, en toe crown it all, het ons selfoonsein so te se verdwyn. So, daar lewe nog 'n paar siele in Suid Afrika!
Wat het jou so depressed? Praat, vrou, praat! Maar hopelik voel jy al beter, ek sien jou posting was op die 9e gedoen.

Terug flitse

This day in History